söndag 14 augusti 2011

kvällen?

God kväll..

Kan börja med att säga att vi har haft en bra helg. Igår var det cruising i stan och det var massor av bilar! Min faster med en del av hennes familj var i stan så jag åt med dom på kvällen och sen var med dom och åkte i en riktigt läcker bil.

Idag har jag försökt göra lite nytta så som tvätta, bädda rent osv.

Olli somnade redan kvart i sju ikväll, försökte så att han INTE skulle somna men det gick inte, typiskt! Han har ju inte ätit välling och ingen pjamas och jag hade tänkt ett bad ikväll. Antingen vaknar han snart och är vaken sent i kväll eller så somnade han för natten. Det återstår att se.. Det är så typiskt när han somnar mellan halv sju och sju. Han gör det ibland då vilan på eftermiddagen infaller "för" tidigt på dagen.. Hur gör ni för att få till det bra? jag tycker det blir bra när han vilar på eftermiddagen och vaknar runt fyra, halv fem men man kan ju inte styra så jätte mycket för är de trötta så är de..

Nu så vaknade han och klockan är fem i halv åtta. Återstår att se hur resterande kväll blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar