tisdag 2 augusti 2011

Strålande sol

Hejsan.

Igår kom bästa Evelina hit och lekte med oss, vi åt tacos sen var ute och gick och sen bara myste. Provade göra egen skaldjursröra, det blev dock enbart kräftröra då jag tog fel burkar men gott blev det ialla fall.
Det blev en toppen dag med andra ord!

Idag vaknade jag av min älskade son vid fem, behöver jag nämna att jag inte var speciellt sugen på att gå upp då? men det var han! Lyckades ialla fall roa honom i sängen till halv sju.. Men nu börjar han se lite annorlunda ut i nederkäcken, jag får inte känna så jag försöker titta så gott det går och nu kan det nog kanske eventuellt vara tänder på gång...

Även idag står solen högt på himlen, man vill bara ut! Och varje fin sommar dag önskar jag att vi bodde i ett eget hus, men nu gör vi inte det och för göra det bästa utav det..

Hoppas ni får en riktigt bra dag!

1 kommentar:

  1. Det är inte samma vagn, tro det eller ej :) Eran räknas nog som sulky tror jag.. :)

    SvaraRadera