tisdag 23 augusti 2011

Sysslingarna bus

God kväll

Idag har Ollis kusin Lowe varit här och busat. Vi har ätit mat, varit på jysk och drömt oss bort. Jag och min kusin har ofta träffats och det har visat sig att vi har ganska många likadana plagg som vi köpt när vi inte varit tillsammans, med andra ord har vi väldigt lika klädsmak. Idag på jysk så visade det sig att vi tittat på samma möbler och önskat oss. Just nu är jag dock inne på en ny tv-bänk. Vill ha en vit så mycket vet jag ialla fall, men inte hundra på vilken.. Nog pratat om möbler. Efter jysk var vi på öppna förskolan sen blev det långpromenad, fika, lek och bad. Sen somnade Olli gott, tror Lowe också somnade gott i bilen hem.
Det har varit en riktigt bra dag! Önskar vi kunde träffas oftare!

Har äntligen fått tummen ur och bestämt mig för en ny telefon, det var minst sagt på tiden! Min senaste jag köpte var när jag fyllt 18 och när den la av fick jag en som mamma hade haft men den har kronglat ett tag, när man pratar i den så dör den, vilket är ett irritations moment..

Ska ta tag i disken sen se om jag kan packa lite till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar