fredag 12 augusti 2011

Toppen Torsdag

Hejsan

Igår hade vi precis som rubriken lyder en riktig toppen torsdag. Vi spenderade dagen hos Tina och Zeb, det är så roligt för Zeb skiner upp när han träffar oss och Olli skiner upp när vi träffar dom. Vi åt jätte god lunch som Tina hade lagat, var ute och gick, busade och ja bara pratade.. En toppen dag med andra ord.

Ibland får jag lite smått ångest när jag tänker på att Olli blir ett år om fyra månader för det innebär att barnen ska in på dagis och vi ska jobba igen, det kommer också innebära att dagarna kommer rulla på sen och var och en har sitt men jag hoppas verkligen att man kommer ha kontakt med de mammor som man har kontakt med nu för jag är så glad att jag har funnit dessa mammor för mig vänner!

Pojkarna har lite egentid på stan just nu och jag väntar på att de ska komma på visning på lägenheten..

Hoppas ni får en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar