onsdag 3 augusti 2011

Nu har det hänt :D

God förmiddag

Så länge som jag har trott att det har varit tänderna som spökat, men nu så har jag fått det bekräftat att denna gången var det verkligen en tand! Kände i hans mun idag och då kände jag tanden som är på väg upp, den var jätte vass så jag tror inte att han kommer få bita mer i min haka och näsa!

Igår så hade dom visning på lägenheten, Olli satt på golvet i vardagsrummet och lekte och när han fick de dom som kom så vinkande han mot sig själv och det lät som han sa hej. Behöver jag nämna att de smälte?
Eftersom han nyss lärt sig vinka ska han göra det mot allt och det bästa är om vi står framför dörren och han vinkar och ljudar något som låter som hej, det är ju alltid där vi står när vi ska vinka till alla som kommer och går så det är ju rätt tänkt ;)

Idag tänkte jag försöka dra med mig karl och barn till stranden, barnet blir nog inga bekymmer, värre med karln... Men det får han faktiskt göra idag!

Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar