torsdag 25 augusti 2011

Äntligen klapp och klang

Idag var det äntligen klapp och klang igen, som jag har längtat! Var så roligt att träffa alla mammor och barn igen, som sagt jösses vad de hade växt under sommaren! Det var inte många barn som var stilla längre. Det var full fart på dom. Olli verkade uppskatta det, vilket gör att det känns ännu roligare att gå dit.

Har fått hem min nya telefon idag, förstår inte så mycket men de ska nog gå bra. Hoppas man kommer in i den morderna tuchen snart, känner mig så gammal när jag ska skriva sms och får sudda hela tiden och det tar SÅN tid.. men man kommer nog snart in i det. Lite pinsamt men förstår mig inte på det där med appar.. Men kommer väl snart på hur bra dom är också.

2 kommentarer:

  1. hihi vad har du köpt för mobil. Jag har en xperia och det var supersvårt att skriva sms när man ska trycka på skärmen men nu börjar jag lära mig. Och så är jag på internet jämt :-D

    SvaraRadera
  2. Haha jag hade jätteproblem i början innan jag lärde mig min.. Speciellt och sms:a var svårt! Jag kan fortfarande inte min mobil helt. Tror en riktig nörd skulle säga att jag inte alls utnyttjar mobilen på rätt sätt men men. Jag ringer sms:ar och surfar lite då och då. Det räcker för mig:) Dock har inte jag heller helt koll på det där med appar.. Och jag har haft min sen i början av sommaren! Hoppas du lär dig fort så kan du lära mig sen:)

    Kramar!

    SvaraRadera