måndag 15 augusti 2011

Flytt

God kväll

Är inne i en riktig grubbel period, jösses vad det snurrar mycket i mitt lilla huvud just nu. Dagar då vi inte har något inplanerat blir jag tokig för då börjar hjärnverksamheten gå på högvarv!
Vad grubblar jag på då?!
Jo bland annat, flytten i slutet av september. Flytten innebär att vi måste packa, vi ska tapetsera det nya köket och jag skulle väldigt gärna vilja tapetsera det som ska vara Ollis rum så det blir mer ett barnrum/pojkrum. Jag tittar i ikea katalogen och drömmer mig bort. Ny tv- bänk är dock ett måste enligt mig då jag inte hittar färg till det jag skulle behöva måla klart så de får nog bli en ny tv-bänk.

Nästa helg blir de en tripp till Ullared. Tankar kring det snurrar.

Jag funderar på ska Olli ha en höstoverall och vinteroverall eller bara vinteroverall och höstjacka, höstskor, jag behöver höstskor och gärna ett par nya jeans, Olli behöver kläder i ny storlek. Behöver han ha två vinteroveraller eller kommer det räcka med en?

Inte nog med det dagis och arbete snurrar ganska så bra också..

Skulle nog behöva vinna på lotto och få en upenbarelse eller också ta en dag i taget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar