onsdag 7 september 2011

Dagarna bara går..

Anledningen till dålig uppdatering är tidsbrist samt olust.. Men ikväll så kände jag ett litet sug igen att skriva av mig..

Börjar med saker jag gärna vill komma ihåg och kunna gå tillbaka och läsa:
Olli kämpar med att krypa, men det går ju fortare att åla så när han verkligen vill något så ger han upp och ålar istället. En rolig lek just nu är att åljaga mamma genom lägenheten och bäst är det om jag gömmer mig och säger titt ut och sen väntar till han nästan är framme innan jag fortsätter krypa för att han ska ta mig igen. (ursäkta grannarna under oss, det är ingen elefant på andra våningen, det är bara jag som leker ;) )

Sen idag så sa han klart och tydligt mamma och sträckte sig mot mig jag har dessutom ett vittne till detta :D Blev minst sagt paff men mest till sig blev nog Evelina ;)

Igår kom Världens bästa Evelina till oss, när olli hade somnat så hade vi en mini kräftskiva med kräftor och kantarellpaj. En riktig mys kväll med andra ord!

Idag fick jag och Evelina ett ryck så en timme innan tåget gick så bestämde vi oss för att åka till Linköping, alla tre gick i pjamas så det var bara sätta fart, vi hann.
Ångrar att jag inte köpte ett par "tossor" till Olli men ska kolla om de har dom i stan. Det börjar ju som sagt gå mot höst och bli allt kallare.
Men jag hittade därimot en pippi tröja till mig samt en vanlig alldaglig tunika till mig.

Jag och Evelina bokade ett litet äventyr, ser fram emot det enormt mycket samtidigt som jag känner mig väldigt nervös. Återkommer om vad detta äventyr innebär..

Jag vet att det är väldigt dåligt med bilder här och att jag borde uppdatera min banner men jag vet inte hur man gör med bannern? om det nu ens heter så, och bilder känner mig jag klyven med. Ska ta tag i att leta upp vattenstämpel till bilder så att det känns lite tryggare att dela med sig här.

Nu blir det sängen! natti natti!

1 kommentar:

  1. Var köpte du pippi-tröjan någonstans? Har letat efter en till mig men inte hittat:) kram

    SvaraRadera