torsdag 22 september 2011

Torsdag

Idag fick vi faktiskt sovmorgon till halv nio, det var riktigt skönt!

Sen tänkte jag plocka iordning lite, har tappat städlusten helt då jag vet att vi snart ska flytta och det känns onödigt, men hålla efter lite måste man ju ialla fall,men jag plockar iordning och olli plockar på ett annat ställe, på sitt lilla vis, rättare sagt river ut. Tur att jag än så länge är lite snabbare än honom så jag får något gjort om dagarna.

Har bestämt mig för att skicka tillbaka overallen och ta en storlek större, jag hoppas dock innerligt att han inte kommer drunkna i den..


Det är den här härliga overallen jag pratar om.

Olli sover sen en timme tillbaka, när han vaknar ska han få lite lunch sen måste vi till posten och sen äntligen klapp och klang.

Hoppas ni får en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Den hade Tilde i ljusrosa förra vintern, sååå söt och den va verkligen jättebra, riktigt nöjda med den! Hon fick den när hon fyllde 1 år i oktober och började använda den redan dagen efter då första kylan o snön kom :) Stl 80. Dock räckte den inte vintern ut.. men Olli är ju född två månader senare på året, och är dessutom ganska mkt mindre än Tilde då (hon är en rejäl tjej:P) så 80 blir nog jättebra Mickan!
    Hoppas vi får se en bild på pluttisen i den sen! Han kommer se ut som en söt liten eskimå! =)

    SvaraRadera
  2. Vad fin den var micaela! Det bli säkert bra i 80 ska du se och är den gigantisk så får du ju bara skicka tillbaka den igen och ta 70! Kramar

    SvaraRadera