tisdag 20 september 2011

Vinter overall

I helgen beställde jag en vinteroverall till Olli, vi var och provade en i 80 men den försvann han i så jag bestämde mig för att ta en i storlek 70, av erfarenhet så vet jag att ytterkläder är i regel större i storlekarna och när det är storlekarna 70.80.90 så är storlek 70 mer som 80. Ser fram emot att hämta ut den i morgon och prova den, hoppas, hoppas den passar! Och hoppas den är så mysig som jag tror att den ska vara.

Igår blev Olli 9månader, alltså har han varit med oss lika länge som han låg i magen, känns som han låg mycket längre inne i magen samtidigt som det känns som han har varit med oss hela tiden.

Olli väger nu 6905g och är 67cm lång <3

Jag hade aldrig kunnat drömma om att man kan älska en annan människa så mycket som jag älskar dig Olli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar