onsdag 21 september 2011

Vinteroverallen

Idag så trottsade vi regn och rusk och gav oss iväg för att hämta overallen. Den var precis så fin som jag hade hoppats, dock var det storleken som jag är osäker på. Hur mycket kommer han växa under vintern? Hade jag vetat det hade det varit lättare. Den satt jätte bra nu och det gör inget om han växer 3cm till men kanske inte mer... Ska ringa till dom i morgon och fråga hur mycket det skiljer på 70 och 80. Vill ju inte att han försvinner i overallen heller.. svårt det där!

Lille man har somnat och jag sak i vanlig ordning ta tag i allt vad som borde göras.. Idag har vi haft en riktig latdag, jag la mig en stund när olli vilade och det vet jag inte när jag gjorde sist. Det borde man göra oftare.. kommer nog bli oftare nu när det är mörkare och vädret gör en så trött.

Hoppas ni får en bra kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar