tisdag 20 september 2011

Tisdags kväll

God kväll..

Sen jag skrev sist har vi varit på olika utflykter och haft massor av lekdejter och packat en massa osv.

Förra veckan var vi bland annat hos min kusin. Det var jätte roligt och på tiden att vi hälsade på dom! Vi tog med oss pojkarna och åkte ut till farmor en sväng också, där bjöds det på god mat.
Det är så roligt att se pojkarna att de börjar få mer och mer nytta av varandra


En bild på min kusin och Lowe då de var och hälsade på oss.


Olli kryper nu endast. Och reser sig mot allt man kan resa sig mot. Han talar om för mig flera gånger per dag att leksaker är överskattat och allt som inte går under betäckning leksak är roligt, framför allt såna saker som mamma säger aj, aj till.


Olli och jag...

Hopsan mamman har färgat håret. Kände att det kan vara skönt med något mörkare nu till hösten då allt annat blir mörkare.


Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar