onsdag 25 augusti 2010

Vilken dag

Hejsan allesammans

Denna dagen började väldigt bra! Skulle nämligen på föreläsning som jag såg fram emot, gick upp i god tid, åt en stadig frukost och gick och köpte frukt för att vara utrustad för en föreläsning. Kommer dit och det är väldigt många välbekanta ansikten. Efter en stund börjar det kännas lite olustigt, vet inte riktigt vad det är men kan inte gå ut när det är så mycket folk så jag sitter kvar och lyssnar aktivit, sen börjar jag svettas som en tok och känner hur det flimmrar för ögonen, otäckt men efter en liten stund blir det bättre. Vi fikar och föreläsningen är riktigt spännande, sen går vi in och sätter oss igen, det går bra de här tänker jag. men sen kommer den där känslan tillbaka nu ännu värre, försöker vrida och vända på mig och fokusera blicken men det bara flimmrar och jag känner mig allt mer olustig, tillslut ger jag upp och säger till min kompis att jag måste gå ut det känns så konstigt, så hon följer med mig ut och jag börjar må illa och de talar om att jag är kritvit i ansiktet. Pulsen stiger och jag förstår inte vad som händer. Illa måendet blir värre och dom som är med mig lägger mig ner tack och lov för det. Åker till sjukhuset och antagligen var det ett blodtrycksfall, det visade sig att jag har riktigt lågt blodtryck.Ingen rolig dag alls! Säkert väldigt vanligt när man är gravid.
Tack alla som har stöttat och hjälpt mig idag! En stor kram till er!

ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar