måndag 23 augusti 2010

Måndag

Hejsan
Helgen har varit så bra den kunnat med tanke på att jag jobbat största delen av den.

Idag har jag lämnat tillbaka mammas bil som jag fått låna ett par dagar. Lagade mat med lillebror, det var uppskattat av alla vilket är roligt då de är många med många åsikter osv men alla var nöjda. Nöjdast var nog lillebror för att han fått hjälpa till. Sjöng sing star med syrran, hon vann! 7åringen vann på en engelsk låt över mig. Men men hon har ju övat ett par gånger.

Går nu in i vecka 24. Jösses bara 16vkvar. Hur ska jag hinna allt. Längtar som en tok!

Något annat jag blir tokig på är våra sovrummstapeter, usch! jag tycker dom är så FULA! Det är någon blå nyans på dom. Jag vill ha beige eller vit så det blir lättare att inreda sen när den lille/lilla kommer. Pust! Önskar jag vorre händig så skulle jag ta tag i saken med en gång, men jag är ju inte det! Har aldrig tapetserat i hela mitt liv. Och min karl är inte så mycket för hemma fix han heller. Det löser sig nog, antingen får jag vänja mig eller göra något åt saken. Känns onödigt när man tänker att vi kanske inte kan bo kvar mer än ett år men sen varje gång jag ser tapeten känns ett år VÄLDIGT lång tid. Slut gnällt!

Imorgon är det skola, det ser jag fram emot.

Nu ska jag göra lite nytta.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar