onsdag 18 augusti 2010

Första skoldagen

God kväll
Igår var första skoldagen, kändes väldigt roligt att se alla igen, men det konstiga är att när man är där så känns det som det var igår man sågs.
Usch fick en klump i magen, hur i hela friden ska jag hinna klart till november som är mitt lilla mål?! Hoppas, hoppas jag får må bra hela tiden ut. Ska ialla fall börja med en kurs nu så snart som möjligt och se till att göra den klar så snart jag kan. Kan vara skönt att vara klar med en kurs som vi kommer läsa i slutet. De flesta tror att jag kommer få för tidigt för att jag är så hyper, jag förstår inte vad det grundar sig i, jo det gör jag verkligen. Känner mig allt lite hyper ibland. Tur att inte sambon är lika hyper.

Bara tre månader kvar till jag fyller 20! inte klokt, och om fyra månader är vi en familj på fyra. Då kommer vi ha en liten hos oss, känns helt fantastiskt, underbart och väldigt spännande.

Ha en riktigt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar