söndag 8 augusti 2010

En mycket bra helg

Hejsan.

Helgen har varit toppen!
Vi börjar med Torsdag, då var det 7års kalas. Sen så följde lille bror med hem till oss. Vi var något trötta när vi kom hem men han badade en stund och sen blev det sängen.



På fredagen så bar det av ut på sjön, jag har lovat honom så länge att han ska få fiska och i fredags blev det äntligen av!
Pojken fick TRE STORA FISKAR! Han var väldigt stolt eftersom vi andra inte fick en ända!




I lördags var det bröllop, min kära kusin gifte sig, det var så himla fint! Hon såg ut som en "riktig" brud! Tack för en jätte trevlig kväll! och jag önskar er all lycka.





Den här dagen har också gått väldigt fort, har egentligen inte gjort något särskillt men den har gått undan ialla fall.

Har en fråga, har hört både positivt och negativt om vagnarna som finns att köpa på anna och axel i tranås, har någon av er erfarenhet av dom vagnarna så dela gärna med er. Skulle vara bra att veta.

Ha en riktigt bra kväll! Det ska jag ha nu!

1 kommentar:

  1. Köp inte vagn där! Herregud asså så mycket strul som vi hade med våran vagn/vagnar som vi köpte där önskar jag ingen...Jag skulle hellre rekommendera att köpa en emmaljunga eller brio, ny eller begagnad. De är verkligen av bra kvalite:)

    SvaraRadera