torsdag 19 augusti 2010

Skräp dag

Hejsan

Ja denna dagen kan man nog säga är en skräpdag. Började morgonen med att åka handla sopsäckar, sen kartonger att lägga saker i som man inte använder så ofta som tar onödig plats. Sen satte vi fart, jösses vad vi har slängt grejer idag. när vi började närma oss slutet tittade jag i sovrummet och tänkte herre gud har vi verkligen slängt något? men sen fick jag syn på de fyra säckarna och insåg att jo vi har slängt väldigt mycket. Vad skönt det känns! Nu har vi massor av plats i gaderoberna och ordning och reda! Har även gjort plats till bebisens kläder. Känner mig riktigt nöjd med dagen och kroppen är väldigt trött så den är nog också nöjd.
Imorgon blir det tippen och slänga allt.

Har fler projekt på gång, men en sak i taget.

Nu ska jag ta hand om disken sen får det bli sängen, hoppas jag kan sova i natt, natten till idag blev det inte mycket sömn, bebis var så pigg i natt och sprattlade för fullt så det gick inte sova. Vet inte hur man ska ligga längre, gör det inte ont här så gör det ont där eller så trycker det osv, och det här är bara början. Men det är det värt.

Ha en riktigt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar