söndag 1 augusti 2010

God middag!

Hejsan

Igår blev det en liten road tripp i de småländska skogarna. Hälsade på lilla farmor, det var på tok för länge sen man hälsade på henne så det var minsan på tiden! Hon tyckte att jag hade blivit tjock haha. Till och med större än kusinen som ligger 7v förre mig, hoppsan! När jag sen skulle åka hem tog jag turen över lilla Bodafors och hälsade på en snabbis och fikade lite, sen åkte jag vidare till Nässjö och där träffade jag en mycket saknad person! HELENA! Å vad jag saknar er tjejer! Det var roligt att träffas, mycket prat och mycket fniss! Stackars helena jag pratade nog nästan sönder hennes öron. Sen på kvällen blev det att åka hem. Blev tillfrågad att åka till björnholmen men har inte ork till att ränna ute om nätterna och dansa orkar jag inte heller så jag valde att åka hem, lika skönt det.

Idag sov vi på tok för länge, så fick börja dagen med att laga mat. Älsklingen ska döma i eftermiddag så kände att det är lika bra att börja med mat så karln får något bra i magen innan han ska döma.

Nu ska jag dammsuga, diska och ev baka. Ska till lilla mammsen på fika när han dömer. Får se vad jag kan slänga ihop.

Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar