onsdag 11 augusti 2010

Idag är jag lycklig!

Hejsan
Kära bloggläsare som ni säkert har förstått så har vagnen varit ett ganska så tungt bekymmer för mig då jag inte kunnat bestämma mig osv, men idag, idag så bestämde jag mig! Nu har jag min älskade vagn! Det blev en ny jätte fin Brio vagn och jag är så nöjd, mjuk och skön att köra och barnet ligger ombonat och mysigt osv. Toppen med andra ord! Jag hittade också en riktigt fin spjälsäng så det fick det bli också och till den blev det så klart madrass och en jätte söt säng himmel. Kommer somna med ett leende!

Har varit en väldigt bra dag idag, och i morgon kommer också bli en väldigt bra dag för då kommer en tjej kompis som jag umgicks med i högstadiet, vi har haft kontakten sen dess och träffats till och från sen dess så det ska bli roligt.

Ha en riktigt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar