tisdag 24 augusti 2010

Bullbaksdag

Hejsan

Idag på förmiddagen var det skola, timmarna gick väldigt fort måste jag säga, jag är nog väldigt motivierad, därför kanske.

När jag kom hem så satte jag igång och bakade bullar! Det blev monster bullar, ojoj vad stora de blev men väldigt goda och det är ju huvudsaken. Under hela bullbaket var det full fart i magen, det var någon mer som ville hjälpa till. Har inte varit med om att det varit sån fart på dagen men mysigt!

När bullarna var klara var det bara sätta fart med maten, efter maten gjorde jag iordning i köket, det tråkigaste av allt, efter arbetet! Sen la jag mig en stund på soffan för att läsa en bok vi ska läsa i en kurs men somnade så det blev inte så många sidor lästa, får se om jag läser lite mer senare ikväll.

Imorgon blir det skola, tvätt och jobb. Sen på torsdag kommer syster yster, hon ska ha praktik i stan och då får hon sova här. Ska bli roligt.

Är väldigt dålig på att lägga upp bilder här men vet inte riktigt vad jag ska lägga upp för bilder.

Är lite nyfiken på vilka ni är som läser min blogg, skriv gärna en kommentar, eller en fråga om ni undrar över något så svarar jag. Har ni själva någon blogg?

ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar