lördag 28 augusti 2010

Glad som bara den...

Hejsan svejsan.

I torsdags var syster yster här och klippte mig, känns så himla skönt att bli av med trasslet som var tidigare, nu går det borsta håret utan att det känns som det har fastnat tuggumi i det. Bilder kommer senare.

Igår så köpte jag nya köksmöbler, köpte begangnade men de ser inte använda ut, toppen! Blev riktigt nöjd! Bilder kommer senare.
Sen följde jag med och hämtade två kattungar som svärmor skulle ha, jösses så söta! Olle känns som en bamse katt mot de där små ulltussarna. Så himla söta!

Idag blir det städning. vilken rolig lördag?! nej kanske inte men det är ett måste. Kanske inte så lätt att komma åt överallt då vi nu har ett köksbord även i hallen, det gammla. Det ska ut nästa vecka men jag får göra så gott jag kan. De där med att ta det lite lugnt det går nog inte så bra men jag blir tokig om det inte städas idag.

Ha en riktigt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar