torsdag 7 juli 2011

trött

Det var ett tag sen nu jag vet, men jobbar ju som sagt lite och när jag är hemma så prioriterar jag verkligen familjen, vänner och hemmet. Sen gör ju det fina vädret att man föredrar att helst vara ute.

Igår var vi alla fall ute på en liten tripp, jag, lille skutt och svärmor. Vi var nämligen i ullared. Gjorde väldigt mycket fynd! Tyvärr tappade olli tålamodet vid leksakerna och jag hade inte hans vagn då så jag tittade inte så mycket där men såg ialla fall att det får bli en tur till hans ettårsdag igen. Hittade lite smått och gott vad gäller kläder till honom. Likaså till mig själv, dock basplagg. Ja hittade väldigt mycket helt enkelt och är väldigt nöjd med dagen.

Kom ganska nyligen hem från jobbet och jobbar i morgon också, men känner att jag måste ta tag i det kaos som råder innan jag kan krypa ner och somna gott.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar