torsdag 21 juli 2011

En dag i skara

God kväll
Nu sitter jag här helt slut i både kropp och knopp.
Igår var vi nämligen på skara sommarland, jag, Olli och min familj.
Vi hade tack och lov strålande sol och vädret var verkligen toppen för en hel ute dag. Det var en rolig nöjespark med något för alla i alla åldrar, Olli tyckte ju så klart gungan var det roligaste på hela dagen. Han är inte jätte glad i att åka vagn så vi pendlade mellan vagn och bärsele och när de var sand fick han göra det han tycker allra bäst om nämligen hålla i händerna och gå.
När jag var hos bvc så sa de att jag skulle byta ut alla målen välling mot ersättning, detta tog jag på allvar då vikten inte var så bra. Hon sa att hans mage skulle klara av detta på en gång. Så i tisdags började jag byta ut, i onsdags fick han enbart välling de mål han tidigare fått ersättning, detta resulterade i att två gånger efter varje mål så fick han magsmärtor som heter duga, han vart helt hysterisk, tack och lov var vi många som kunde hjälpas åt att trösta och bära. Det värsta av allt var att han fick innan vi åkte hem så han skrek i stort sett hela vägen hem från skara. Tyckte så synd om honom, det blev många stopp på vägen hem!

Om man bortser från ollis mage så var det en toppen dag! Det var många år sen vi gjorde något hela familjen så det var riktigt roligt.
I natt sov vi hos mina föräldrar och nu är vi hemma så nu har vi landat och lille man sover gott i sin säng.

Bilder från dagen kommer nästa vecka.
Ser fram emot helgens bravader :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar