tisdag 26 juli 2011

Nu så..

Nu så känner jag att jag har landat efter helgen. I helgen var nämligen jag och Olli och hälsade på min farmor, där var också några av mina kusiner och deras respektive samt barn. Så det var fullt hus, men roligt att träffa alla.

På lördagen hade vi kusin träff då träffades alla kusiner med respektive och barn. Kommer inte ihåg hur många vi var men kändes som vi var väldigt många, vi fikade, hade femkamp och åt god mat. Det har varit så härligt att träffa mina kusin barn, dom vi har träffat mest har varit Alicia, oskar och Lowe. Alicia passade jag mycket när hon var liten och var ofta där och lekte med henne, nu är hon tre och ett halvt och så himla go tjej med massor av energi och ett stort ordföråd som hon väl använder ;) Oskar var en riktigt mysig liten kille som är sex veckor yngre än Olli, han "bara" var. Han tyckte det var mysigt att ligga på en filt med en leksak och pratade man med honom så log han med hela ansiktet och skrattade gott. Lowe som är sju veckor äldre än olli var det full fart på, han kröp och klättrade, han var den lite mer försiktiga pojken och väldigt charmig. Det är så synd att vi inte bor närmare varandra och kan träffas oftare, tänk vad roligt våra pojkar skulle ha tillsammans, de märktes ju redan att lite intresserade var de allt av varandra och ville gärna känna på varandra osv. En riktigt trevlig helg med andra ord.
Sen på söndagen åkte vi först hem till mina föräldrar och sen vidare för att hälsa på A på jobbet, var ute och åt och sen åkte hem.

Idag har vi varit på bvc, Olli har haft eksem under hakan en längre tid men nu har det blossat upp och blivit mycket värre, det har både blivit rödare och spridit sig så vi fick en läkar tid på torsdag. Hoppas man kan få någon dunder salva.

Här kommer lite bilder:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar