torsdag 30 juni 2011

Bikini dags?

God middag.

Olli somnade duktigt halv åtta igår kväll, skönt tyckte mamma så hon fick massa gjort. Dock vaknade han två gånger mellan elva och tolv för att sen vid tolv vara klar vaken, A kom hem från jobbet då och Olli var bus sugen. Vid tjugo i två valde han sen att stänga sina små lock för natten. Idag hade jag lovat följa med grannen till frisören för att hjälpa henne hålla koll på hennes lilla dotter då hon klippte sig, vi hade lovat klockan nio. Så jag var inte jätte pigg när jag steg upp idag. Det blir lite tokigt när A kommer hem så sent och Olli vaknar till för han vill ju gärna busa med pappa då, och pappa är inte den som är den utan busar på ganska bra han också.

Att föda barn i slutet av dec är inte direkt som gjort för beachen till sommaren, men va tusen idag klämde jag i mig bikinin som jag faktiskt hade då var vi på klass resa 09, kan säga att taxöronen är lite längre iår och jag har en extra badring runt midjan så jag inte ska drunka samt en rejäl bak för att landa mjukt om jag ramlar. På så vis kan man väl säga att man är laddad för stranden?! Kroppen tål dessutom mer kyla om de ligger lite hull lite här och var, det är ju också en fördel då de inte är så varmt i vattnet. Lille skutt sover och jag ska göra iordning det sista innan vi ska till stranden med Tina, zeb och Sofie med barn.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar