onsdag 15 juni 2011

Onsdag

God kväll

Idag på dagen har jag och lille man bara haft en mysdag, ialla fall fram till tre. Sen var det dags att gå upp till jobbet för jag har gått bredvid idag och han skulle följa med sin farmor.

Känner att det är med blandade känslor jag har tagit på mig att jobba i sommar, jag har 50procent, men samtidigt så kan det nog vara nyttigt för både mig och Olli. Jag har inga andra aktiviteter eller något så som gör att jag går iväg själv någon gång utan det är jag och lille man, precis som det ska vara men ja de där är så svårt att sätta ord på känslan av att börja jobba lite smått igen. Jag trivs toppen hemma och älskar varje sekund med mitt älskade barn, men jag storm trivs på avdelningen jag ska vara på och lille man kommer få vara tillsammans med sin pappa lite mer, bara grabbarna grus liksom och sen kommer han vara med sin farmor så jag vet att han kommer vara i väldigt goda händer och bli väldans ompysslad.

Fast att jag hade svårt att släppa tankarna på vad de gjorde hemma så var det riktigt roligt att vara tillbaka igen.

Nu ska jag ta mig något att äta sen blir det sängen för jag är tok trött...

1 kommentar:

  1. åh, jag förstår hur du känner. Jag har "ångest" bara för den helgen jag ska in och jobba snart.. Kram

    SvaraRadera