onsdag 8 juni 2011

spännande kväll..

Börjar med det roliga som hänt i dag nämligen att vi har varit på picknick med två andra familjer, så det var fem barn.


Lånade bilderna av Sofie som också var med, hoppas det var okej.
Det var riktigt mysigt trotts att Olli var arg en stund.

Ikväll då så gick jag i godan ro och pratade med min kära farmor. Så hör jag en mans röst utanför, han gapade och skrek. Kände igen rösten då jag hört honom i grannhuset gapa och skrika sena kvällar. Så jag tittar ut då sitter det en man på ett tak till huset snett i mot vårat. Han lever rövare, en stund senare är det en polis och en ambulans nedanför våran gata. Ytterligare en stund senare är det 6polisbilar, en ambulans, en ocab och en securitas bil. Det är ett stort område som är avspärrat. Men då jag har balkongen där åt så har vi perfekt sikt. Det slutar med att polisen kommer ut med en man. Ja vilken kväll...

Nu sover min lille plutt och jag hade tänkt ta tag i en massa tråkiga saker men är så trött så det får allt vänta till i morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar