onsdag 1 juni 2011

Toppen Tisdag!

God förmiddag

Verkar som att det inte går att kommentera i bloggen? Är det någon som har en lösning på hur man gör för att det ska kunna gå att kommentera för alla så är ni välkommna att dela med er utav den. Verkar inte som jag kan kommentera andras heller.

Igår var jag och lille man med grannarna i pinnarp, det ligger utanför Kisa, det var riktigt trevligt. Vi grillade och bara njöt av att vara ute. Fast Olli var inte glad åt värmen, det märks att värmen tar på honom och att han lider i den. Han blir kinkig och lite slöare än vanligt, sen vill han helst bara vara i famnen men i famnen blir det ju ännu varmare. Hoppas inte det blir riktigt så varmt i dag!

Idag har vi inga planer alls för dagen, får ta den lite som den kommer. Jag vet ialla fall att klockan nu är tio och nu vaknade min sju sovare, men vi var hemma vid nio igår och han hade inga planer på att sova då utan somnade vid halv elva så förstår om han tog sovmorgon idag. Själv var jag uppe vid åtta. Tycker det är skönt att komma igång på morgonen.

Hoppas ni får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar