måndag 13 juni 2011

Helgen

Lite dålig uppdatering kan jag själv känna men som jag tidigare sagt så springer dagarna förbi..

Vad jag gjorde i fredags kan jag faktiskt inte komma på, minnet är bra men kort!

I lördags vet jag ialla fall vad jag gjorde, jag började dagen med att åka och shoppa! Vi var i jönköping, hittade lite smått och gott. Bland annat den här mysiga lådan. Har fastnat för sådana, vet inte riktigt varför men tycker dom är fina


Sen på kvällen så var jag på pensionärsfest, japp du läste rätt! Temat var pensionär och det var ett riktigt roligt tema för oj så vi skrattade med varandra åt oss. Alla var så himla "vackra" Gammla morsan (jag) var ute till halv två och hade riktigt roligt men saknade så klart mina fina där hemma.
Så här vacker var jag, jag bjuder på denna!


Söndag fyllde A år så då var det kalas. Han lagade god mat åt oss och det blev en riktigt bra dag trotts att jag kan erkänna att jag var lite sliten..

Idag har vi varit hos mina föräldrar och syskon och hälsat på, vi var med upp till skolan och mötte barnen och träffade bland annat mina gammla lärare, ni kommer väl ihåg att när man gick på lågstadiet var fröken bland den bästa för hon visste så mycket och var snäll. Och jag kommer ihåg mina lågstadielärare som snälla och kunde allt, det var riktigt roligt att träffa dem.

Tänkte att jag skulle städa ikväll, mina planer gick helt klart i uppfyllelse men inte så som jag hade TÄNKT! Kan börja med att tacka min älskade son för att han snällt somnade utan 45min sång av mamma (ingen ironi i denna mening). Vill sedan tacka katten för att han "hjälpte" mig att damma (ironi)! Vill tacka NÅGON för att denna NÅGON ställt ett mjölkpacket med skruvlocket nedåt och inte skruvat åt ordentligt dena NÅGON är inte jag då jag inte dricker mjölk! Jag fick snällt städa ur hela kylen då mjölken lagts på näst översta hyllan i kylen! Men nu är den blank och fin och det finns inte ett spår efter mjölkdroppar! Jag kom inte så långt som jag hade tänkt i min städning och även morgondagen är räddad, eller morgonkväll kanske jag ska säga... Kan också passa på att tacka katten för att han skvätt ut kattsand över HELA toa golvet nu ikväll. Har med andra ord inte varit speciellt rastlös ikväll ialla fall....

Hoppas ni haft en bra kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar