torsdag 17 mars 2011

Vilar upp sig

Då var det ett litet tag sen jag skrev igen...

Dagarna bara flyger förbi.I onsdags var vi i jönköping en sväng med grannen och Leja, det gick jätte bra. Olli sov i stort sett hela tiden.
Igår var vi och lekte med Ollis kompis zeb, Olli fick prova hans babygym, jag tror han tyckte det var roligt, han pratade ialla fall med djuren som hängde där, hur som tyckte jag att det var väldigt trevligt.

Idag så kom vi igång här hemma väldigt sent fast att vi gick upp vid nio, förstår inte vart förmiddagen har tagit vägen. Nu sover lille man och vilar upp sig inför klapp och klang. Jag hoppas dock att han vaknar om en halv timme så jag hinner byta kläder på honom. Idag har det nämligen varit en riktig kräkdag. Hoppas han tycker klapp och klang är lika roligt som första gången vi var där, det har ju varit massa sjukdomar och annat som har gjort att vi inte har kunnat gå men idag när vi alla är friska så känner jag att det kan vara roligt att gå, nu känner jag ju igen lite fler mammor och det gör det ju ännu roligare.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Skönt att ni är friska nu. Ser fram emot lördag då vi ses :) Det ska bli så kul att äntligen ses igen.

    SvaraRadera