måndag 14 mars 2011

Mormor och Morfar

I lördags bestämde sig jag och Olli att vi skulle åka till mormor och morfar. Jag är övertygad om att han tyckte det var lika mysigt som jag. Vi tittade på melodifestivalen och hade mys och sen såg jag en HEL film, undra när jag gjorde det senast. Olli busade med mormor och morfar när vi andra tittade på film. Den var riktigt bra kommer dock inte ihåg namnet.

I söndags, storm trivdes lille man, det var alltid någon som pratade och lekte med honom, ibland var det en och i bland var det sex styckna på en gång. Han har under helgen lärt sig sträcka sig efter leksaken man håller fram. Och han har skrattat högt på riktigt, gud vilket gott skratt, det värmde i mamma hjärtat att höra.

I går blev det middag hos min mormor, det var riktigt trevligt och en överraskning för mormor för hon visste inte att vi skulle komma.

Nu är vi hemma igen och lille man sover och jag ska plocka lite till... Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar