onsdag 9 mars 2011

Friska

Tjohej

Äntligen känner i alla fall jag mig helt frisk, lite hosta men det kan man leva med. Olli verkar också vara frisk. Peppar peppar har vi varti så gott som helt friska sen i lördags, rekord för mig sen Olli föddes!

Igår blev det en tur till baby cafe, tyckte förra gången att Olli kändes lite för liten, denna gången sov han eller var ledsen, det var omvartannat. Han var vaken kanske 10min och tjattrade och var glad resten av tiden sov han som sagt eller var ledsen. Jag försökte innan vi kom dit att han skulle somna en stund ivagnen men inte, det var små pigga ögon som tittade i vagnen. Men jag tyckte det var riktigt kul denna gången, fick med mig Tina och när vi kom så var det fler mammor vi kände igen från föräldrar gruppen på Mvc, kul att se vad det var för bebisar som hade gömt sig i deras magar.

Idag har vi mest styrt med hemma bestyr, la olli under baby gymmet och när jag tittar till så sover han så gott. Det tar på krafterna att prata med de roliga djuren.

Kanske skrivit det tidigare men det bästa just nu är händerna! Och oj vad de smakar gott! Det krävs lite koncentration för att få dom till munnen men det går.
Tror inte det är långt kvar till han vänder sig, han kan lägga sig på sidan om han vill det så det är bara den där sista lilla biten kvar till att han vänder sig helt.
Min lille plutt..

Idag ser vi fram emot en promenad med Tina och Zeb, ser så skönt ut ute, hoppas det är det med.

Ha en riktigt bra dag!

1 kommentar:

  1. Vad skönt! nu hoppas jag verkligen att ni får vara friska och att våren kommer på allvar snart! kram

    SvaraRadera