fredag 18 mars 2011

Tror inte mina öron..

God kväll

Som rubriken lyder tror jag inte mina öron, jag la in en sovande pojk i sin säng vid nio redan ikväll och han sover än. Jag hoppas dock han förstår att det är för natten. Igår la jag han i sin säng vid kvart i tio och han sov fram till sju.

Bilden är inte från idag men han sover nog minst lika gott nu som han gjorde då..

I morgon blir lille man hela tre månader, min lille bebis.. I morgon väntar också ett litet äventyr, vi ska åka tåg och sen ska vi hem till Ollis gammel farmor och träffa i stort sett alla kusiner och kusinbarn. En är 6veckor yngre och den andra är sex veckor äldre utav kusin barnen så det ska bli riktigt roligt. Den som är yngre har vi ju inte träffat än.
Nu ska jag krypa upp i soffan en stund innan det blir läggdags även för mig.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar