måndag 6 september 2010

Ullareds tripp.

Hejsan!

Idag blev det en tur till Ullared. Vi var där runt halv elva, och det var alldeles lagom med folk! Kan det vara lagom med folk? ja, det gick komma fram med kundvagnen, det gick höra vad man tänkte och det gick att gå och titta i lugn och ro, med andra ord vi åkte helt rätt dag. Gjorde allt några fynd!
Hittade:
En mamma tunika, en t-shirt, ammningsbh, en jacka att ha i vinter då magen lär vara ännu större, en lampa till hallen som jag inte är jätte nöjd med, såg så fin ut i skylten och trodde skärmen skulle vara vit men den var i silver. Ett överkast som var på tok för litet, bra att ha saker hittade jag ju lite också.

Till bebis hittade jag:
Åkpåse
Jätte mysig, gowsig filt
Body
Pyjamas
Strumpor
Liten mössa
Nappar
Farmor köpte täcke och en filt
En jätte fin tavla som ska hänga över skötbordet
En ram för tre kort
hmm det var nog allt tror jag.

Har nu packat upp allt och lagt iordning, är jätte trött. Har ont i halsen, tror jag börjar bli sjuk, nästan alla i min omgivning är eller har varit förkyllda så det är väl kanske min tur nu.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar