torsdag 16 september 2010

Till er...

Detta inlägg tillägnar jag några i mitt liv som betyder otroligt mycket för mig.


Börjar med min livskamrat, min älskade sambo! Vad hade livet varit utan dig? inte vad det är idag ialla fall. Vi är på väg in i en framtid tillsammans, vi är på väg att bygga upp det finaste som finns, en familj! Du är en underbar sambo och jag tvivlar inte en sekund på att du kommer bli en lika bra pappa, om inte bättre pappa än den pappa jag önskar till vårt barn. Vi har inte alltid samma värderingar, samma syn på saker och ting vad gäller tex städning, men vad gör det? Ibland kan vi fnissa som små tokar tillsammans och det är ju mer värt! Du är min älskade knas! Min älskade latmask!


Du är en ängel med en blank gloria du! Vi träffades på högstadiet. Du var ett enormt stöd och är fortfarande. vi hade en del av tonårstiden tillsammans, vi gjorde galna och "förbjudna" saker som vi idag kan fnissa åt. Är så glad att det känns som det var igår vi träffades när vi träffas, även att det har gått en eller två månader så känns det som igår när vi väl träffas. Vi lever just nu så olika liv men fungerar ändå så bra tillsammans. Min vackra ängel!


Min kusin, min bästa vän! Vi började med att titta på varandra då vi var för små för att leka, vi lekte när vi kunde leka, vi hittade på bus när vi kunde busa, Våra helger hos vår farmor kommer alltid finnas i mitt minne! På senare tid blev det allt mer fest och stoj. En dålig dag kan du få en på topp utan att ens behöva göra något. Nu är det dags för oss båda att gå in i ett riktigt vuxen liv, vi båda ska snart få barn. Jag kommer alltid finnas där för dig och stötta dig när livet inte är en dans precis som du alltid finns där för mig! Våra minnen tillsammans och är många och det kommer bli fler..


Boss flickorna! Vad hade gymnasietiden varit utan er?! Det var en resa till Litauen som förde oss samman, så olika men ändå så lika. Hur hade resan varit utan er? Det vill jag inte ens tänka på för ni gjorde den till den bästa man kan tänka sig! Rodhos resan var helt fantastisk. Ni betyder så otroligt mycket för mig tjejer! Camilla är så långt borta men ändå så nära! Tänker på dig ofta ska du veta och är allt lite orolig för dig ibland, även att jag vet att jag inte behöver vara det. Vi lever just nu ganska olika liv men när vi träffas då är det vi då är vi som ett igen. Tack för att ni finns i mitt liv!

Det finns fler i mitt liv som betyder väldigt väldigt mycket! Men ville tillägna detta inlägg till just dessa personer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar