tisdag 7 september 2010

Typiskt!

Hejsan

Typiskt! Gårdagen var så himla bra och jag kände mig som sprattel docka, idag känner jag mig som en överkörd grävling. Är kalas förkyld, väldigt ont i halsen, huvudet och öronen. Så den har dagen har spenderats i soffan med en gosig filt. Inte fy skam det heller men jobbigt att bara ligga när man har ont i kroppen. Gnäll, gnäll och åter gnäll, känner mig som en karl. Är förkyld och därmed nära döden. Jag blir nog ganska grinig när jag är sjuk.

Ska ialla fall försöka orka mig på disken, den diskar ju sig inte själv i det här hemmet, vilket hade varit underbart som det känns just nu om den hade gjort det. Men icke det är bara ta tag i den så slipper jag grunna mer på hur jag ska orka.

Krya på er alla ni andra som är förkylda! Måtte vi överleva våra förkylningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar