tisdag 14 september 2010

Håret blev..

Hejsan

Håret blev blont! Jag gjorde ju slingor själv igår, kändes väldigt vågat att ge sig på att göra det själv men resultatet blev inte helt jätte galet.



Så blev resultatet.

Idag har jag varit väldigt rastlös, men har ändå inte kommit mig för att göra något mer än de vardagliga tråkiga sysslorna. Imorgon kanske vi äntligen blir av med köksmöblerna från hallen ska bli såå skönt.

Började ta tag i lite skolarbete så ska fortsätta med det nu när lusten ligger kvar.



Olle ligger och vaktar.
Vet inte om jag skrivit om det tidigare men han har klöst i mina nya köksmöbler så det är tre revor och två hål, ganska stora. Blev jätte ledsen och han är sån ögontjänare så han gör det när vi inte ser eller när han vill ha uppmärksamhet. Har kollat efter fy spray men det finns inte längre, jag har flyttat en klösbräda närmare köket, och jag har klippt hans klor ändå gör han så här, har någon något tips på vad jag kan göra. Stolarna är skinnklädda så vill gärna inte att han sätter klorna i dom. Det räcker gott med att han klöst sönder en fotölj som numera är hans egna om han själv får bestämma. Så ge gärna tips på hur jag kan göra!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar