söndag 5 september 2010

Söndag

Hejsan.

Då var det söndag igen, förra veckan var ganska så full späckad, skönt det för veckan gick så snabbt. Var hos BM i fredags, fortfarande väldigt lågt blodtryck, hoppas det kan stabiliseras snart. Köpte torkade aprikoser i fredags för det ska visst inehålla mycket järn men det var verkligen inget för mig usch! Men då har jag ju provat ialla fall.
Igår var familjen här på kålpudding middag, det blev hur gott som helst. Fick en kaffe bryggare, så nu äntligen kan jag ha kaffe gäster igen. När familjen hade åkt, åkt vi ut på landet och mumsade kräftor, det var inte dumt det heller! Så mycket pill för så lite mat men oj så gott.

Idag är jag en rastlös själ, vet inte vad jag ska hitta på riktigt. Frysen är välfylld och städade gjorde jag igår och till middag hade jag rester sen igår. Har lämnat in ett skolarbete men nu är jag lika rastlös igen. Vill att dagen bara ska gå så det kan bli måndag. För i morgon ska vi åka till ullared, behöver verkligen fylla på lite i gaderoben, all ära åt leggins men de går ju sönder så snabbt, och alltid på samma ställe!

Väldigt meningslöst inlägg men nu har ytterligare några minuter av denna dagen gått.

Kramar på er!

(Nu kan alla kommentera inläggen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar