onsdag 1 september 2010

Fnissar som en tok!

Hejsan!

Lasse stefanz har nästan alltid rapdas armas låt som näst sista låten, har nu hittat texten som lasse stefanz sjunger i deras version, fnissar så jag ligger dubbel vikt! har aldrgi fattat att de sjunger om en mygga.

Här kommer texten så tänker ni er rapdas armas melodin:
Den svenska texten som jag sjunger är så här. Parappappa......... Myggen är en plåga om sommaren ändå är det inget som går upp mot den. Röda bett som kliar irriterar smått men nätterna är ljusa och havet är blått. Jag är lycklig som en bonde på en nyslagen äng när jag viftar bort en mygga från min varma goa säng. Vad är det du vill veta vad är det du vill ha frågar jag en mygga som svarar lika gla Parppap....... Myggen gillar party och fest och dans sommarn tillhör alla lite var till mans det fönster du slog bjöd in till öppet hus fladdrande gardiner ger myggen glädjerus Jag är lycklig som en bonde på en nyslagen äng när jag viftar bort en mygga från min varma goa säng vad är det du vill veta vad är det du vill ha frågar jag en mygga som svarar lika gla Parappap....... Myggen är en blåga..... Parappappa....... Myggen är en plåga .......... Parappapa.........

Hahaha.

Efter ett gott fnitter blir det nu sängen.
För övrigt går det nu bra för alla att kommentera, du behöver inte vara inloggad för att kunna kommentera inläggen.

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar