torsdag 9 september 2010

Försöker lite lätt...

Hejsan

Har haft lilla syster på lunch, hon har praktik i stan så då sover hon hos mig och kommer till mig på lunchen, lite mysigt tycker jag. Idag bjöd jag på tacograttäng var riktigt länge sen jag hade det, dock kände jag tyvärr inte så mycket smak men hon sa att det var gott så det får jag väl lita på. Är fortfarande inte pigg, näsan sväller gärna igen och halsen gör ont och när jag pratar låter det som en kråka.

Tog tag i ett skolarbete igår, tänkte jag skulle fortsätta vara lite kreativ men oj så snabbt det försvann, vart tog min lust vägen?! Jag som var fylld av lust när skolan började att nu ska jag banne mig hinna klart, nu känns det bara natt svart på grund utav den där praktiken! Inte roligt alls! Jag hoppas att det ska lösa sig på det sättet jag vill! Jag SKA vara klar usk till jul så är det bara! Men börjar inse att jag själv kanske inte kan påverka det så mycket, hur som bara jag blir frisk så kanske motivationen kommer tillbaka.

Ikväll blir det ev träffa mina underbara fina flickor! En tjej kompis som numera bor på Rhodos är hemma i sverige, ska bli så roligt att träffas igen är super nyfiken på hur hon har det. Jag är kanske inte riktigt i form för att vara ute och fara men men vi kanske inte ses förrens till jul och då ska inte en dum förkylning få hindra!

Lille olle kryper det i, stackarn är jätte rastlös imellan åt, han går och skriker och tittar bedjande på mig, ja jag vet jag är en tråkig matte just nu som inte orkar leka eller ta med honom ut, han vet inte vad han ska göra av sin energi, nu i sommar har han ju blivit bortskämd med att springa på landet hos hästarna. Får ta en dag ut till hästarna när jag känner mig piggare så det lille livet får springa av sig lite. Tills dess får pling mössen duga.

Nu ska jag se om jag kan skriva några rader till på arbetet.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar