tisdag 13 juli 2010

varmt

Hejsan

Idag blev det ett besök hos tandläkaren, de hade dock glömt att fylla i nya tiden i data systemet, istället hade de skrivit upp min syster på den tiden jag skulle ha men det löste sig i alla fall så jag fick gå idag. Fick som vanligt höra vad jag SKA göra och INTE ska göra. Men det gick ändå bra. När jag sen skulle åka hem fick jag med mig lilla syster. Så vi fikade lite i stan innan vi åkte tåget hem och när vi kom hem började vi med att diska för hon tyckte min kärra sambo var lite slarvig som inte diskat efter sig hehe. Sen lagade vi tacos och mumsade i oss och sen fick det bli en film i soffan. Nu sover hon gott..

Jisses får panik nästan i värmen, okej om man kan ligga vid sjön hela dagarna då hade jag kunnat ta värmen men jag kan ju inte det, finns inte tid för det så jag är lite trött på den här klibbiga värmen. Det åskade och regnade som bara den innan men inte blev det bättre luft för det. Ser inte fram emot att sova tre i sängen i natt, det lär bli varmt.

Har hört rycktas om att det kommit upp AC på jobbet det känns väldigt skönt då helgen har varti olidlig både för personal och boende.

Nu ska jag ta mig en riktigt kall dusch och sen ska jag nog också krypa ner i sängen.

Hoppas ni har det bra i värmen och kan njuta mer än jag tyvärr gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar