tisdag 27 juli 2010

hmmm

Hejsan

Nu var det ett tag sen igen jag skrev men vet inte riktigt vad jag ska skriva om för tillfället.

Igår var jag ledig då tog vi det bara lugnt, vi gjorde ingen nytta och ja inget alls. På eftermiddagen åkte jag ut till landet med vårt vilddjur, han blir så glad när han får åka till hästarna. Haha en katt som älskar att titta på hästar. På kvällen åt vi kina mat och hade det mysigt. En riktigt bra måndag med andra ord.

Provade lite kläder igår då det var sämre väder, kom fram till att "höst" kläderna är lite trånga! ups! Har ju varit smidigt nu i sommar med klänningar och annat men mina varmare kläder de satt åt över magen så behöver nog inhandla något nytt höst plagg. Provade också en klänning som jag sparat till jag ska vara lite "fin" Den kan jag glömma! fick jag för det! Den satt åt på tok för mycket ändå så är den lite större över magen. Med andra ord så växer magen.

Börjar känna altt tydligare hur det rör sig i magen. Har även kommit på att klockan elva på kvällarna då är det någon som är vaken och väldigt aktiv inne i magen.

Nu snart ska vi åka till jönköping, får se om jag hittar något skojigt. Hoppas, hoppas att det inte är jätte mycket folk, men det lär det nog vara.

Snart dags att lägga in lite bilder jag vet men har inte orkat förra över några men det kommer.

Ha det riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar