onsdag 14 juli 2010

Älskade lilla/lille liv!

Hejsan.

Dag har jag och syster och Ludvig bakat jordgubbstårta, den blev verkligen jätte god! När Wilma hade åkt hem åkte vi på ultraljud.

Älskade lilla/lille liv! Vad det har växt. man kunde se så mycket mer kroppsdetaljer, och även denna gången var det full rulle i magen. Det är en aktiv liten krabbat som ligger där inne i magen. Tänk att man kan bli så glad och känna sån kärlek till någon man aldrig träffat, inte känner men ändå vet finns och har sett finns där. Man blir som sagt alldeles varm i hela kroppen! Älskade där inne, längtar så otroligt till du kommer ut! Men först måste du växa till dig ytterligare. Nu är barnet 18cm. Sa till barnmorskan att jag redan tycker jag börjar få bra mage då sa hon ja det kan ju vara två eller tre, så det var det första hon tittade så det bara var en. Så även denna titt var det en. Men som sagt mage börjar jag få!

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa på jordgubbarna som inte fick plats på tårtan, MUMS!

ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar