torsdag 22 juli 2010

Torsdag

Hejsan

Under veckan har det inte hänt så mycket jag har jobbat osv. Igår efter jobbet åkte vi ut på landet, Adam åkte ut och fiskade och för att jag inte skulle somna så gick jag ner till sjön och tog mig ett dopp, det var riktigt skönt, simmade ett par längder mellan näckrosorna och kände mig riktigt duktig. När jag satt på bryggan åkte Adam förbi med båten två gånger men han vinkade inte han tittade bara väldigt mycket oc jag brydde mig inte om att hälsa för det gjorde ju inte han, sen när vi både är hemma igen säger jag att jag var och badade, då säger han att de kan jag inte ha varit för han har inte sett mig vid bryggan, jo säger jag bestämt jag har badat! jag såg dig!
- Jaha va det du som satt på bryggan, jag kände inte igen dig för jag tyckte att den som satt på bryggan hade större magen än du har. Säger Adam.

haha tack för den. Hur som så var det väldigt skönt i vattnet det var 24grader.

Idag har vi haft tvätt och städ dag, gjorde allt på förmiddagen innan det hinner bli så galet varmt, skönt att ha det gjort. Ska strax gå ner och hämta sista tvätten sen är vi helt klara. Detta innebär att i morgon är jag helt ledig både från jobb och hemma sysslor! VAD ska jag då HITTA PÅ?! nåja det löser sig alltid.

Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar