torsdag 8 juli 2010

En inne dag

Hejsan

Idag är vädret inte så bra så idag får det bli en sysslodag innomhus!

I fredags förra veckan var jag och älsklingen i skirö på Lasse stefanz, det var riktigt mysigt då vädret var helt perfekt! Fick sjunga med Olle Jönsson för tredje gången eller om vi är uppe i fjärde till och med kanske, jaja synd att man inte kan sjunga bara.

Igår blev det en tur till Ullared igen, hopsan! Mamma skulle åka så då tänkte jag att då följer jag med, jag skulle inte handla något men så blev det lite ialla fall. Blev bland annat lite barn saker. Kunde INTE låta bli! Köpte spjälsängsskydd och ett lakan sett och nappar och de först bb kläderna. Å vad jag längtar! Går in i vecka 17idag så tiden står ju inte stilla men vill att det ska gå fortare! Tror jag har känt det lilla livet! En kväll när jag låg i sängen så kändes det som att något fladdrade till inne i magen och när jag förklarar så sägs det att det är första rörelsen jag känt från det lilla livet! Tänk att nu känner jag det bara som ett svagt fladder om några månader blir det mer knytnävar och fötter jag känner.

Idag blir det helt klart att göra lite nytta hemma! Har ju inte varit hemma på ett par dagar har varit på tok för varmt både för oss och kissen. Men idag så, är bland annat sugen på att laga någon riktigt god mat, något som tar lite längre tid men får se hur det blir med den saken.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar