torsdag 29 juli 2010

Ont i magen och lite bilder.

Hejsan
Igår kväll hade jag så fruktansvärt ont i magen, visste inte vart jag skulle ta vägen. Var gråtfärdig. Tillslut gick det över och i dag kom det smygande igen men då vilade jag så fort jag kände av något så idag har jag bara varit hemma och legat på soffan som en annan slöhög.
Säger bara herre gud i himelen vilket sjukt system vi har inom sjukvården usch! ett under att man tillslut får tag på rätt människa och att man kan stå på sig lite och själv tala om vem man kan tänkas behöva tala med. Tur man inte är döende!

I helgen blir det en lugn helg på grund utav smärtorna, inte säkert att de kommer tillbaka och gör så ont igen men för att vara på säkra sidan så blir det lugnt.
Har kännt rörelser i magen idag så är inte orolig, vill bara veta. Som förstföderska så är ju alla känslor nya, allt undrar man över och allt känns verkligen nytt.

När vi var i jönköping här om dagen så köpte vi strumpor till det lilla livet helt vita och enkla, sen fick pappa Adam välja en pjamas då blev det en jätte söt blå med en svart figur på jätte söt! Blått går minsan också till en tjej. Köpte också en välbehövlig badkarsmatta och två vita korgar att ha mössor och vantar i. Så hittade lite smått och gott.

Bilder på magen kommer inom kort! Kanske redan ikväll.

hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar