fredag 9 juli 2010

skriva av mig lite...

God kväll

Förstår inte riktigt, men det är väl kanske inte meningen att man alltid ska förstå och att allt ska kännas magiskt bra? Tankarna bara går och går, men får ingen vidare klarhet ialla fall. Tänk att en sån J*vla skit sak egentligen kan bli så stor eller åtminstone kännas så stor för att det drar upp så mycket tankar! Det plockar upp så mycket ur ryggsäcken man bär som under livet fyllts på med så många olika saker, att just visa saker ska komma upp till yttan och sätta griller i huvudet. USCH! Det bästa är väl att sluta tänka och lämna det bakom sig och ta nya steg. Hoppas på att morgon dagen ska kännas bättre, men vi tjejer eller åtminstone jag ska ju hålla på att tänka och vrida och vända på saker och ting hela tiden! Nehe slut gnällt! Jag vill inte säga vad det handlar om kände att jag bara var tvungen att skriva av mig lite!

HAr ätit så tokigt mycket jordgubbar i år, varje gång jag ser jordgubbar i affären kan jag inte låta bli, tur att dom börjar sänkas i pris, de är ju så söta och goda! Goda i alla dess former men allra bäst är de att äta precis som dom är! Kanske kommer ut en lite jordgubbe lagom till lucia så mycket jordgubbar som jag äter! Idag var jag faktiskt snäll och delade med mig till Hanna, tyckte det var duktigt gjort för annars brukar jag kunna äta en liter på kvällen sen får jag dåligt samvete för att jag kunde åtminstone sparat ett par styckna till Adam.

Nu väntar sängen känner jag, om man nu kan lyckas somna i den här värmen.

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Det är nog typiskt tjejigt att gå runt och tänka för mycket haha. Jag är expert på att gå och fundera på saker som säkert egentligen inte spelar någon roll men som jag får för mig göra det...Ja eller hur jag nu ska förklara det:)

    Ha en bra sommar i värmen!!

    Kramar

    SvaraRadera