söndag 24 april 2011

Påsk

Vilken härlig påsk helg detta har varit!




Min kära sambo har jobbat ganska mycket men Tisdag-onsdag var han ledig och hela tisdagen eller ne onsdagen spenderade vi tillsammans, bara familjen. Det var en riktig toppen dag, vi gjorde inget särskillt utan bara var tillsammans, det var det som gjorde dagen så himla bra, att man kan känna att det är väldigt bra utan att behöva kruxa till och hitta på en massa aktiviteter.

I Torsdags var vi på kalas och i fredags var vi hemma hos svärföräldrarna och det var ju sånt toppen väder så dagen spenderades utomhus, tror Olli tyckte det var minst lika skönt som vi gjorde. Han kunde sova ute i vagen och han fick sitta i knät i stort sett hela tiden när han var vaken, bättre kan det ju inte bli för en knä älskare.

I lördags åkte vi till mina föräldrar, på dagen blev det god middag och efter middagen blev det påskäggs jakt, tänk att man blir som ett litet barn på nytt då man får leta påsk ägg! Jag har talat om för mamma att jag blir faktiskt aldrig för stor för påskägg! Sen på kvällen blev det grillning. Det blev alltså också en hel ute dag. Idag har vi varit hos min mormor och ätit god middag och varit ute stor del utav dagen. Gud vad det är härligt att kunna vara ute! Man känner sån energi och lycka av att kunna vara ute och få se solen. Förstår att kalvarna blir som tokiga då de släpps ut på våren.


Hoppas ni också haft en riktigt bra påsk helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar