onsdag 27 april 2011

Härliga väder!

Igår var det baby café, där Olli träffade en massa kompisar. Sen blev det långpromenad i det härliga vädret. När vi kom hem från baby café hade min kära sambo varit och införskaffat utemöbler till våran ballkong och monterat ihop, det var verkligen en bra överraskning. Så nu kan vi njuta ännu mer av våran ballkong.

Idag var vi uppe tidigt och skuttade redan klockan sju. Sen efter en stund gick Olli och la sig igen för att sova en stund till, då passade jag på att göra en massa nytta. Så redan vid nio hade jag gjort alla förmiddagsbestyr och kände hur rastlösheten tog över, vi hade ju liksom inget inplanerat och det såg ut att vara skönt ute. Så vi hamnade hos Tina och Zeb, där var också Sofie och hennes två barn. Det blev en riktigt bra dag!

Innan vi gick till Tina fick Olli premiär smaka morot. Han har ju fått smaka gröt och tyckte om det men han fick så ont i magen utav det så det lägger vi åt sidan ett litet tag för att försöka senare igen och se om magen är mer mogen då. Morot tyckte han också var mumsigt. Han fick dock väldigt lite idag för att se så han inte får ont i magen utav det också. Jag tror att han fick ont i magen för att vi ganska nyligen gått över till ersättning, han hade ätit det en vecka då vi började med gröt och sen så hade jag börjat introducera semp2 så det blev nog för bra för magen, men som sagt vi försöker lite senare igen.

Har köpt 3D gips avgjutning, jösses säger jag bara. Blev svett av att bara läsa bruksanvisningen, någon som har gjort det som kan försöka förklara hur man ska göra? Det kanske inte är så krongligt som det verkade..

Ha en riktigt bra kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar