torsdag 14 april 2011

Dröm soffa!


Som rubriken lyder, har jag hittat en soffa som jag har förälskat mig i, den är stor, rymlig, skön och snygg. Min dröm soffa.

Idag har vi långt i från spenderat dagen i en soffa, på förmiddagen var det fullt ös på både mor och son. Sen blev det lunch med Lille mans farmor för att sen bege sig till favorit aktiviteten, klapp och klang! Men när jag kommer ner och ska gå med vagnen är det ingen luft i samma däck som det var punktering på sist! Upp till macken för att pumpa. När klapp och klang var klart så fick jag se att luften var borta IGEN...
Det visade sig att en liten, liten metal bit satt sig i däcket och antagligen gnagt hål på slangen.
Dagens diss går till luft däck på vagn!
Hoppas det finns luft i morgon, då metal biten är borta och ny slang är på.

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Åh vilken fin soffa! Jag dissar också lufthjul. Det postitiva är att det skumpar gott i vagnen :)

    SvaraRadera